دوست داشتنی
دوست داشتنی

ق اط ی پ ا ت ی


ماجرای روزهای آخر عمر

حالش خیلی عجیب بود، فهمیدم با بقیه فرق میکنه.

گفت: یه سوال دارم که جوابش برام مهمه.

گفتم: چشم، اگه جوابشو بدونم خوشحال میشم بتونم کمکتون کنم.

گفت: دارم میمیرم.

گفتم: یعنی چی؟

گفت: یعنی دارم میمیرم دیگه!

گفتم: دکتر دیگه ای، خارج از کشور؟؟؟

گفت: نه همه اتفاق نظر دارن،گفتن خارج هم کاری نمیشه کرد.

گفتم: خدا کریمه،انشالله که بهت سلامتی میده

با تعجب نگاه کرد و گفت: یعنی اگه من بمیرم،خدا کریم نیست؟

فهمیدم آدم فهمیده ایه و نمیشه گول مالید سرش،گفتم: راست میگی حالا سوالت چیه؟

گفت: من از وقتی فهمیدم دارم میمیرم خیلی ناراحت شدم، از خونه بیرون نمیومدم، کارم شده بود تو اتاق موندن و غصه خوردن، تا اینکه یه روز به خودم گفتم تا کی منتظر مرگ باشم، خلاصه یه روزصبح از خونه زدم بیرون مثل همه شروع به کار کردم ، اما با مردم فرق داشتم ، چون من قرار بود بمیرم و انگار این حال منو کسی نداشت، خیلی مهربون شدم، دیگه رفتارای غلط مردم خیلی اذیتم نمیکرد، با خودم میگفتم بذار دلشون خوش باشه که سر من کلاه گذاشتن، آخه من رفتنی ام و اونا انگار نه... سرتونو درد نیارم من کار میکردم و حرص نداشتم، بین مردم بودم اما بهشون ظلم نمیکردم ودوسشون داشتم، ماشین عروس که میدیدم از ته دل شاد میشدم و دعا میکردم، گدا که میدیدم از ته دل غصه میخوردم و بدون اینکه حساب کتاب کنم کمک میکردم، مثل پیرمردا برای همه جوونا آرزوی خوشبختی میکردم، الغرض اینکه این ماجرا منو آدم خوبی کرد و ناز و خوردنی شدم.

حالا سوالم اینه که من بخاطر مرگ خوب شدم و آیا خدا این خوب شدن رو قبول میکنه؟

گفتم: بلـه، اونجور که یاد گرفتم و به نظرم میرسه آدما تا دم رفتن خوب شدنشون واسه خدا عزیزه،

آرام آرام خداحافظی کرد و تشکر...

داشت میرفت ،

گفتم: راستی نگفتی چقدر وقت داری؟؟؟؟

گفت: معلوم نیست بین یک روز تا چند هزار روز!!!

یه چرتکه انداختم دیدم منم تقریبا همینقدرا وقت دارم.

با تعجب گفتم: مگه بیماریت چیه؟؟؟

گفت: بیمار نیستم!!!!

هم کفرم داشت در میومد هم از تعجب داشتم شاخ دار میشدم،گفتم: پس چی؟؟؟؟

گفت: فهمیدم مردنیم، رفتم دکتر گفتم" میتونید کاری کنید که نمیرم " گفتن "نه" .گفتم " خارج چی؟؟" و باز گفتند "نه!!!"

خلاصه ما رفتنی هستیم کی ش فرقی داره مگه؟؟؟؟؟

باز خندید و رفت و دل منو با خودش برد...


نظرات شما عزیزان:

fere$hte
ساعت23:32---15 آبان 1393
خوب بود

مارال احمدی
ساعت9:55---7 آبان 1393
چه خوب میشدآدماهمشون میفهمیدن که یه روزی قراره بمیرن
اگه ماهاهمیشه به یادمرگ باشیم.دیگه گناه نمیکنیم


alone
ساعت15:10---25 مرداد 1393
ajaaaaaaaaaab

leyli.net7
ساعت19:32---16 تير 1393
چی بگم والا سرکاری بود خخخخ

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 16 تير 1393برچسب:,

  توسط -Lovely  |
 

 



سلام به وبم خوش اومدین ایشالله که از وبم خوشتون بیاد نظر یادتون نره / بچه /مخلص همه بچه های باحال هستم...


 

 

 سخنی با دخترا......................
 ]چقد سخته***************8
 حكايت
 کاش می شد
 پند لقمان
 بخشیدن هنره که هرکسی نداره الان
 به سلامتی
 غیرتی

 

اسفند 1393
آذر 1393
آبان 1393
مهر 1393
تير 1393
خرداد 1393
آذر 1391
آبان 1391
شهريور 1391

 

-Lovely

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دوست داشنتی و آدرس lovely3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





درهم برهم
have-fun
سارا یکتا
●!❤ عــاشقانه ❤!●••
˙·٠•●♥یه دخی تنــــها♥●•٠·˙
smart g
دل نوشته
عاشق تنها
صبح امید
♥ANIL.AILIN♥
رویای عشق>داش رحیم<
lovly heliya
همه چی در هم
شیطونککککککک
حااااااانی
جیگر
ترنم اشکها و لبخند ها
دختران صورتی
دخمل صورتی
دختران آریایی
عشق من
بانوجان
نمکدون
عاشقترین
عاشقانه
روانشناسی
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

 

کادیلاک بچه ابرقو
بانک مقالات دانشگاهی
حمل و ترخیص خرده بار از چین
حمل و ترخیص چین
جلو پنجره اسپرت
الوقلیون

 

RSS 2.0

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 461
بازدید کل : 9918
تعداد مطالب : 75
تعداد نظرات : 286
تعداد آنلاین : 1